DOA BUAT FELIXIA YEAP


Assalamualaikum  ...


Selamat berpuasa kepada semua umat islam .. semoga Ramadhan kali ini memberi kita kebahagiaan berganda..

Suri tak nak tulis banyak-banyak hari ni.  Bukan sebab malas atau tak ada idea tapi biar sedikit tapi penuh makna.   Umum dah tahu yang bekas model Felixia Yeap akan memeluk agama Islam dan mengucap syahadah dalam waktu terdekat ini.  Suri tengok ramai yang masih mengungkit dan mengutuk sejarah silam dia.  Rasa kurang senang dengan golongan yang sebegini.  Ingatlah..Allah swt telah memberi hidayah buat dia dan seharusnya kita malu dengan diri sendiri dengan penampilan baru dia yang lebih sopan dan menutup aurat.



Manis je Suri tengok Felixia Yeap berhijab penuh.  Suri doakan yang baik-baik buat Felixia agar dipermudahkan urusannya untuk menjadi seorang muslimah.  Agar dia terus tetap dengan agama Islam hingga akhir hayat.  Juga semoga ibu dan adiknya juga diberi hidayah sepertimana Felixia... atau R Rania.

Kepada yang mencemuh, hentikanlah... Allah swt melihat kita, Malaikat mencatat segala perbuatan baik dan buruk kita.. jadi sentiasalah takut kepada Allah swt.

Untuk Felixia @ R Rania.... tabah dan sabar dengan apa jua ujian yang mendatang dan jangan berhenti untuk mendalami Islam.  



Catat Ulasan