BLOG BARU??


Assalamualaikum...


Tajuk di atas tu aku tujukan kat diri aku sendiri la..  lama dulu aku memang dah ada blog tapi lama sangat tak dikemaskini.   Macam-macam yang berlaku sepanjang aku senyap dari blogging ni.   Dek kerana kebosanan dan pujukan dari suami yang mahukan aku aktif menulis dan buat blog baru maka ini la hasilnya.    Mula-mula tu rasa berat juga nak buat blog ni dan banyak kali tertangguh.  Tiap hari lepas balik kerja suami akan tanya soalan yang sama, "Dah siap buat blog?  Dah mula menulis? "  Adoiiii... kena buat jugaklah ni sebabnya dia nak baca hari-hari...

Apa agaknya yang nak ditulis?  Kata suami, tulislah apa sahaja yang aku rasa nak tulis berdasarkan apa yang berlaku dalam hidup aku seharian atau apa-apa sahaja yang terlintas di fikiran.   Dengan cara ini mungkin akan hilangkan tekanan yang aku hadapi selama ini.  Hah, kalau nak tau apa dia, tunggu next entry aku lah ya.   Sekarang aku kena start pelan-pelan beb.


Catat Ulasan