BISNES DARI RUMAH, PELUANG BUAT SEMUA


Assalamualaikum..

Yeeaaaa... dapat baby baru!!   Hehehe macam best kan??  Bukan anak Suri laa.  Anak cikgu sebelah rumah.  Dia minta Suri tolong jaga sementara dalam waktu cuti sekolah ni.   Baby sitter anaknya balik kampung, nun di Bandung sana.  Jauh tu.  Actually cikgu ni ada je di rumah, tapi disebabkan dia sedang dalam proses renovation sikit kat rumah dia tu, tak selesa la kalau ada baby yang dah mula pandai merangkak.  Mana lagi si tukang tu nak bertukang, si baby nak tidur mestila terganggu dek bunyi bising ke apa.

Mula-mula tu macam terkejut juga sebab Suri memang tak pernah jaga anak orang.  Risau okey.  Mana lagi dengan Suri nak berbisnes.   Tapi tak apalah, orang datang minta tolong, benda kecik je pun, apa salahnya.  Lagi pun tak susah sangat la nak jaga.  

Macam biasa Suri suka settlekan semua kerja rumah, membasuh, mengemas, memasak cepat-cepat supaya senang untuk Suri buat bisnes Suri.  Check e-mail, layan mesej customer, buat appointment.

Suri bisnes apa?  Haaa, sini nak cerita sikit.   Suri agen produk 4Life Transfer Factor.  Rasanya ramai dah tahu produk ni dan ada juga yang masih belum tahu.   Senang cerita produk ni memang dah terbukti berkesan dan mampu merawat hampir kesemua penyakit! (kecuali mati).

Apa kelebihan produk ni?  Nanti Suri kongsikan dalam entri akan datang.  Sebenarnya klinik di area Pasir Gudang, Masai dah banyak yang guna produk 4Life untuk pesakit-pesakit mereka.  Siapa yang supply?  Hehehe.. Consultant2 kami la.  Dan keberkesanannya terbukti apabila sentiasa buat repeat order.   

Pagi tadi juga Suri ada appointment dengan sebuah klinik di sini untuk supply produk 4Life ni dan alhamdulillah berjalan dengan lancar.  

Okey, itu cerita tentang supplement.  Lagi satu bisnes yang Suri buat lagi sempoi.  Simkad Tone Excel!  Memang superb!.  Modal rendah dan senang nak uruskan.  Suri buat online dan offline.   Dua-dua bisnes ni Suri buat online dan offline.   Tapi untuk 4Life Suri banyak buat offline sebab senang nak cerita.





Suri rasa bisnes dari rumah sesuai untuk sesiapa saja untuk meningkatkan pendapatan masing-masing, maklumlah kos sara hidup sekarang ni memang melambung2 naiknya.   Lagipun masa yang ada boleh dimanfaatkan untuk sesuatu yang berfaedah.  Dari ber FB layan game sampai berjam-jam boleh ketagih lebih baik buat bisnes kan.   Suri tak pernah layan mana-mana request main game kat FB.  Bukan nak menyombong tapi tak minat dan tak ada masa untuk  benda-benda tu semua.  Biasanya Suri akan remind secara baik tapi masih ada jugak laa yang dok request segala mak nenek game tu.   Apa Suri buat?? Ignore je laaa takkan nak marah-marah pulak. Tak baik la.

Kelebihan Simkad Tone Excel??  Nantikan entri seterusnya dari Suri...dah mengantuk dah weii, esok pagi2 dah nak keluar, ada appointment!

Ada sesiapa nak tau lebih lanjut pasal bisnes ni.. contact la Suri 0177564081 sms/call atau pm di FB Suri.. KAT SINI.

Atau boleh juga email di :  dora6471@gmail.com


Ramai yang berjaya dengan bisnes dari rumah tak kira la suri rumah, student, golongan professional.. tak kira la siapa pun, semakin ramai!!!   Jom kita sama-sama berbisnes!!





Jumpa lagi...  





Catat Ulasan